El Travieso-Calvitero de Salamanca-Canchal de la Ceja

2019-05-19Distancia: 9,5 km, Ascenso/descenso acumulado: 707/707 mDesde la Plataforma de El Travieso, ascendemos a la cuerda del Calvitero de Salamanca, llegando hasta su cima (2.397 m), continuando la cuerda hasta coronar el Canchal de la Ceja (2.428 m)....

Esencial na sección de montaña

Rutas

Acuerdo con el club de Santiago de Compostela

Máis novas

Alto de la Cañada por el Chao

Xornada de raquetas para disfrutar, con neve suficiente (a partir dos 1.650 m s.n.m.) e algo de calor para as datas nas que nos atopamos. A boa visibilidade permitiu disfrutar das vistas das montañas de Babia, Somiedo e Ubiñas-La Mesa Pasando...

Ascensión a Penameda

O inicio da ruta está na estrada que une Lamas de Mouro con Gaviera. O inicio da ruta é polo sendeiro que descende ata o Santuario de Nosa Señora da Peneda, unha vez nese punto ascendemos novamente buscando a lagoa da Meadinha e dende ahí o Pico de Penameda. Ruta en...

Alpes 2018

Vídeos de Gonzalo Mucientes sobre a saída a Alpes en verán de 2018 xunto con varios compañeiros do club (excursión fóra do calendario). Acceso al refugio Couvercle por vía ferrata y Mer de Glace, Alpes 2018 https://youtu.be/Xb6fJ28NYuQ Descenso del refugio Couvercle...

Rutas en Sotres Asturias

Mancondiu dende o Jito de Escaradin Saimos do Jito de Escaradin (1.291m) cara o Casetón de Andara (1.725m). Continuamos até o collado de Trasmancondiu (1.850m) e dende alí subimos gabeando ate o primeiro cumio do Mancondiu (1.999m), para a continuación continuar por...

Ruta Acantilados de San Andrés de Teixido

Acantilados de Loiba, percorrido lineal de 20km. A ruta parte da estación do FEVE de O Barqueiro dende onde iremos a Punta Herbosa. Percorreremos a praia do Esteiro ata cruzar o río e dirixirnos ós acantilados de Loiba. A partires de eiquí a senda discorre á beira do...

Ruta Garita Herveira – Monte Vilar

Percorrido lineal de ida e volta de 24km. A ruta parte da Garita da Herveira, situada nos acantilados da Herveira (613m de altura). Dende eiquí baixaremos ó lugar do Teixedelo, onde continuaremos ata a praia de Areas Negras (a única de area negra de orixe non...

Travesía de dous días por Ancares

Piornedo-Mustallar-Peña Longa-Cuiña-Burbia (invernal) A travesía realizouse en condicións totalmente invernais a pesar de atoparnos a mediados de abril, atopámonos neve húmida por enriba de 1.450 m o que nos requiriu o uso de raquetas de neve e un importante esforzo...

Ascensión invernal ó Pico da Forqueta

Iniciamos a ruta no refuxio Angel Orús Situado a 2.100 m, desde este punto seguimos a dirección do GR 11.2 (un cartel sinálanos o camiño) Aproveitando a gran cantidade de neve existente desviámonos á esquerda e subimos pola ladeira do Forcau Bajo, continuamos pola...

Ruta Salentinos-Pico Catoute (León)

A ruta parte de Salentinos (León), cerca do pobo de Páramo del Sil. Se empeza a camiñar por unha pista ganadeira logo de cruzar unha ponte sobre o río da Tejera e se remonta todo a val polo que transcurre o río ata chega a braña de Salentinos, onde hai un pequeno...

Ruta senderismo Cortegada

Ruta circular con inicio no balneario histórico de Cortegada, situado na beira do río Miño. Seguindo o sendeiro pola marxe esquerda do río entre un frondoso bosque de ribeira pasamos polas aldeas, xa en ruinas, de A Barca e O Vao. A continuación deixamolo río e...

Crónica e fotos do trail de Vilatuxe-FGM

El domingo día 4 se celebraba la 5ª edición del Trail de Vilatuxe. Volvía a esta carrera por 3ª vez, tras no haber participado en 2016. Este año se trataba de una carrera puntuable para el circuito Galego “Terra”, de carreras de la Federación Galega de Montaña, siendo...

Travesía macizo de Trevinca

O fin de semana do 18 e 19 de marzo gozamos dunha travesía no Macizo de Trevinca. Día 18: Distancia:24,5 Km Desnivel positivo:882m Saimos da Laguna de Peces no Parque Natural de Sanabria(Zamora) e despois dunha longa aproximación polo Val do Tera ascendimos a Pena...